Haft fullt upp

Den senaste veckan har verkligen varit fullspäckad. I helgen var jag på O-event i Borås. Det är ett orienteringsläger där nere. Man springer 3 tävlingar bor och äter på en skol och umgås med underbara orienterare. I fredags åkte en dubbeldäckarbuss full med orienterare från dalarna. På kvällen sprang vi Sprint by night, vilket var en väldigt kul tävling. Man fick två kartor i samma plastficka i starten och den första hade skala 1:500 och den andra 1:4000. Stämplade dock fel. I lördags förmiddag fick vi göra vad vi ville och på eftermiddagen var det Downhillsprint. I söndags var det sprint i djurparken i Borås. Sedan åkte vi hem.



I måndags hade jag matteprov som gick bättre än vad jag trodde men jag är inte nöjd med det. I tisdags var KLIMAT AKTION och föreläste, tråkigt... På kvällen var det ridning, vi hoppade och jag hade Lagos, det var väldigt kul. I onsdags boxades vi på idrotten, jobbigt. På dansen blev vi nästan klara. Idag hade jag bara Naturkunskap, var dock kvar och arbetade i skolan på engelskan. Gick sedan till Aqua room och hörde om de hade någon klipptid och det hade dem. Så nu är mitt hår något kortare och mer uppklippt än tidigare och i helgen blir det mörkt.
Nu ska jag lägga mig och läsa häftet som ska diskuteras imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

å orientering är roligt! :)



Ha en fin helg

2010-11-26 @ 23:17:36
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0