Ny design + header

Har fixat ny design och ny header. Kände att jag ville ha något annat. Den är inte så komplicerad men den funkar väldigt bra för mig.

Igår var det sista dagen i skolan. Vi hade en FVHV-frågesport i lag. Efter skolan gick jag, Lisa och Sanna hem till Sofia för ett julklappsbyte och annat mysigt. Jag fick ett presentkort, två böcker, en ask och ett halsband och choklad.

Idag har jag stått på skidor för första gången denna vinter. Åkte längd i Stångtjärn. Ett varv på 6 kilometers slingan. Första gången jag åkte den och det var mycket trevligare än att åka tre varv runt tjärnen.

Vill tipsa om denna spellista: Nostalgi, den är Lisas och är väldigt mycket nostalgi!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Snyggt Julia!



Fixar du det där själv alltså? Jag vet inte alls hur man gör. Fast jag skulle gärna lära mig!

2010-12-19 @ 17:19:36
URL: http://axivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0