27/12-10

Min jul var väldigt mysig och lugn. Vi var hemma bara jag, Agnes, mamma och Pappa. Var över till Malin och bytte julklapp med henne i övrigt var jag bara hemma.

Jag fick massor med underbara julklappar.

  • Telezoomobjektiv Tamron AF 70-300mm F/4-5,6
  • 3 små sudokuböcker
  • Bodylotion
  • Träningskalender
  • Halsband
  • Ask
  • Innan jag dör av Jenny Downham
  • Caesar av Adrian Goldsworthy
  • Jokern av Markus Zusak
  • Välkomman till virkligheten av Annika Messing
  • Inskrivning och körlektioner på valfri körskola
  • Choklad
  • Presentkort på Britts garner
  • Nattlinne
  • Pyjamasbyxor
  • Strumpor
  • Strumpbyxor
  • Knästrumpor

Idag har jag varit ute och gått. Kameran var med och jag tog fler fina bilder med det nya objektivet. Bilder kommer nog någon gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0